mandag den 7. februar 2011

Mandagstema: Nostalgi


På denne dag kan jeg godt blive lidt nostalgisk og lytte til tysk og  tænke lidt over, at der faktisk har været flere gange, at jeg har manglet hans viden om et eller andet. Selvfølgelig kan jeg bare finde ud af det selv. Men det er det at få overleveret viden fra en med mange års erfaring der nogen gange tæller. Sjovt nok tænkte jeg ikke sådan dengang han levede!
Idag ville min far været blevet 80 år og jeg tænker på de gode gammel dage samtidig med at jeg sender et tillykke op til ham i himlen.

6 kommentarer:

Petunia sagde ...

En vakker nostalgisk måte å hylle din far på hans bursdag. Varme tanker til deg. Du må savne han veldig!

billedmager sagde ...

Det er helt rigtigt at jeg savner ham meget. Tak for dine ord!

Melusine sagde ...

Som Petunia sier er dette en vakker måte å hylle din far på.
Et veldig fint innlegg :)

billedmager sagde ...

Tak for din ord!

Inge sagde ...

Tillykke med din far.. lidt øv at man først kommer i tanke om at spørge når det er for sent.. :-) godt og minderigt bidrag til nostalgi

billedmager sagde ...

Ja, det er lidt øv! Tak for dine ord!