onsdag den 4. juni 2008

Spejlinger.



Billedet er taget på vores lille toilet. Det har lige gennemgået en ansigtsløftning. Der er sat spejle op så vi kan se os selv i nakken. Det giver nogle sjove spejlinger.

Jeg har set ideen hos en af mine navnesøstre. Jeg synes også det er en genial opfindelse fra tidernes morgen. Det er en god ide at kigge sig i spejlet og finde ud af om man ser godt nok ud. Der er udtryk som relatere sig til spejlet og som bliver i overført betydning.
Vi siger at vi "spejler" os i andre personer.

6 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Anita!

det ser godt ud....spændende med alle de spejle du har....dejligt at se lidt mere til dig end det ellers gode iconbillede, du har....og glæder mig at du tar udfordringen op....

billedmager sagde ...

Selv tak! Jeg stod faktisk og tænkte "sjovt billede" hvis jeg tog et i spejlene, kort tid før du gjorde det samme. Da jeg så dit billede tænkte jeg:"Nu gør jeg det!" Alligevel: "Tak for udfordringen!"

Conny sagde ...

Nu er du gaderet ang. spejle, det er jo også rart nok, at man kan se hvordan håret sider nakken

billedmager sagde ...

Det er lige det, det handler om. Og sjovt nok kom det runde spejl op, fordi der skal en skrå vinkel til for, at man kan se sig selv i nakken!

anjoe sagde ...

Herligt at det kun var Jeres badeværelse og ikke dig, billedmager, som trængte til en ansigtsløftning *LOL* *LOL*

billedmager sagde ...

Enig med dig - skønt jeg aldrig kunne drømme om at gøre det- hæ hæ!