onsdag den 10. november 2010

Himmelsk

Et kig op på himlen og solen titter ud igennem skydækket

20 kommentarer:

Maria G sagde ...

Fin bild på den mörka himlen!
Ha en bra dag!

billedmager sagde ...

Tak i lige måde!

Helle K. sagde ...

Der er optræk til et eller andet - ser det ud til :)

Anonym sagde ...

Deilig å se at solen prøver alt den kan for å trenge seg gjennom skydekket. Greide den det?

billedmager sagde ...

Der var sol fra en skyfri himmel til start og jeg det kom der igen. Men det er rigtigt at vi også fik en kortvarrig byge.

Unknown sagde ...

Et lite håp midt i det grå. Stilig.

Petunia sagde ...

Godt å vite at bakom skyene, er solen!!

Inge sagde ...

Dramatisk og flot himmel.. :-)

Madame sagde ...

Dejligt billede, Anita! Jeg kommer til at tænke på en Dirch Passer-sang: Og oven over alting, skinner Moder Sol.
Ha' en god Mortensaften!

Unknown sagde ...

Over skyene er himmelen alltid blå!

Rimkogeren sagde ...

Tak for din kommentar :-)
Gråt i gråt, men netop derfor er det centrale lys ekstra stærkt.

Melusine sagde ...

...og der igjennom skimtes solen og en blå himmel :)

billedmager sagde ...

Det er himmelsk med alle de gode kommentarer! Tak skal I have!

TorAa sagde ...

Solen gir seg ikke, og heldigvis for det;-)
Flott foto

billedmager sagde ...

Tak for din kommentar. Jeg er glad for at du enig med mig i at det er et flot motiv.

billedmager sagde ...

Tak for din kommentar. Jeg er glad for at du enig med mig i at det er et flot motiv.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

dejligt billede....konstrasten er super....det møreke og så lyset, der lige bryder...skønt billede....

Anonym sagde ...

...det billede er væsentligst gråt i gråt, men gråt kan jo også være meget klædeligt :-D

Conny sagde ...

Skøn når solen titter frem

billedmager sagde ...

Gråt i gråt, ja men med enkelt lyspunkt! Tak for din kommentar anjoe og også til dig Conny!