lørdag den 19. juli 2008

Forældre ferie!

I onsdags tog Frank og jeg på en tredages tur til Berlin. Mine piger var blevet kørt direkte fra Nordjylland til Frederiksværk. Her ventede en bus og onkel parat til at tage til byernes by, Paris sammen med hans børn, mine piger og hans børns venner.
Vi sad tilbage og kiggede på hinanden. Hvad nu? Skal vi sidde og kigge på hinanden og tænke: Hvordan mon det går i Paris; husker de nu at vakse deres hænder ?... husker de nu deres ting?
Væk med disse tanker og ind med nogle gode oplevelser!
Vi tager til Berlin! Tre dages homemade ferietur til den for genforenet hovedstad, Berlin! Vi tog en flyvetur takket været bonus point fra min hr. mands arbejde og han bookede også et hotel. Jeg skulle på mit livs oplevelses tur. Jeg har hørt og læst meget den navnkundige hovedstad. Så nu skulle det være! Her ses indflyvningen til Berlin. Men det er ikke lige Berlin, der ses på billedet. I de følgende indlæg vil jeg fortælle om mine oplevelser i Berlin.

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Du kan glæde dig til at se Berlin, det er en spændende by fyldt med oplevelses muligheder

billedmager sagde ...

Det gjorde jeg også. Jeg laver nogle indlæg fra vores tur fra vores tre dage i denne uge.

anjoe sagde ...

Nu kender jeg jo dig, billedmager, og din husbond, så nogle ekstra oplevelser på "tossen" *gnæk* ja det lyder da ovenud fornuftigt :-D

HYG JER OVENUD - KNUS FRA TANTEN

nb. Glemte helt at skamrose dine foto's som fortjent, ups...

billedmager sagde ...

Tak kære Tante skamrosning og kommentar!
Jeg advarer, der kommer et par stykker endnu!