fredag den 26. december 2008


Juleaften, åh hvor du er du sød....
Jeg stod og lavede mad og det er en nydelse at kunne servere æbleskiver og gløgg om eftermiddagen, flæskesteg med brune kartofler, rødkål m. m.
Jeg skrev at jeg savnede min far; men hans dødsfald bliver mulighed for udvikling hos andre. De brunede kartofler var noget af det min far var ekspert i at lavet. Nu er det mig der må lave det selv og tænk sig min yngste stod og kikkede på, hvordan gør du det moar?
Ny slået ekspert er det allerede på høje tide at give videre til næste generation.

2 kommentarer:

Margrethe sagde ...

Billedet af den næsten tømte tallerken er skønt. Jeg har nøjagtig det samme spisestel (+ kaffekopper og kagetallerkener) stående pakket ned. Ældste vil gerne have det, når vi næste gang skal over (Århus) og besøge hende. Lige nu er navnet på stellet helt pist væk. Men hvor hyggeligt at se, at du også har det :-)

billedmager sagde ...

Jeg tror at det hedder Ruhne. Det er ved at gå til. Jeg har kun spisetallerkner og enskelte ting til te/ kaffestellet. Tak for din kommentar.