mandag den 29. juni 2009

Sikke en oplevelse

Posted by Picasa
Min yngste datter nåede sit mål at være student i mandags. I forgårs blev det fejret med uddeling af eksamensbevis, musik og fællessang; det traditionen som det plejer at være. De kørte rundt til alle som de plejer at gøre; dog i den mest hippiede studenter vogn jeg nogensinde har set! Den må I have til gode. For det vi serverede for Monika og hendes kamerater var denne lagkage designet af hendes kusine Heidi. Der var jordbærskum under marcipanen og lagkage overstykket og chokolade creme inden bunden. Mums hvor smagte den godt. Det var en god kage og et hit blandt de unge.

5 kommentarer:

Rasmine sagde ...

TIL LYKKE!

Og sikke en fin og stilfuld kage!

Tør man gætte på, at turen kom til jer om eftermiddagen? Da jeg blev student, var der nogle organisationstalenter, der planlagde, hvilken type "mad" der skulle serveres de forskellige steder, så vi så nogenlunde fik normale måltider i løbet af dagen. Vi skulle jo gerne holde længe :-).

billedmager sagde ...

Hej Rasmine!
OM du tør gætte, er op til dig. Men svaret er at vi var de første på turen. Kagen var fødselsdagsgaven fra hendes kusine, som er uddannet kok og konditter.
Derfor serverede vi den så tidligt. Der var også frugt og en bowle velkomst drink.

anjoe sagde ...

TILLYKKE TIL MONIKA, der tilmed scorede en ekstra studenterhue, spiselig ;-)

m.v.h. Rimkogeren & anjoe

Conny sagde ...

Et stor tillykke med studenten

billedmager sagde ...

Jeg takker for lykønskninger at min datter med sin studenter eksamen.