tirsdag den 14. juli 2009

Noget at vænne sig til!


Jeg har nu skrevet lidt om min sommer i år er anderledes end ellers. Vi bruger tiden på at pakke og forberede vores nye hjem. Jeg glæder mig rigtig meget. Men nogle gange tænker jeg også på, at det er en underlig begivenhed at rykke teltpælene op og slå sig ned et nyt sted. Helt nyt er det ikke. For mine forældre har boet der indtil sidste år, hvor min far døde.
Huset som jeg overtager er et familie projekt. Far havde ideerne og tegnede det selv og fik bagefter en arkitekt til at tjekke det, at det kunne lade sig gøre. Bagefter var vi alle i sving; mine forældre, morforældre og os to piger.
I september 1973 flyttede vi ind i huset. Huset har været rammen om familielivet lige siden. Vores børn har en masser minder fra morfars hus.
Når jeg sidder haven nyder jeg den og jeg er sikker på, at jeg har muligheder for masser af naturoplevelser.

4 kommentarer:

Rasmine sagde ...

Det lyder, som om det er et ganske specielt hus. Jeg glæder mig til at se billeder! Hvad med at vise det udefra?

billedmager sagde ...

Det kommer med tiden. Tak for opfordringen.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Anita !

ja så har du/I nok at rive i og få flytningen på plads...og sikkert meget at gøre det nye men alligevel velkendte sted....held og lykke med det hele...

billedmager sagde ...

Tak! Det har du ret i. Frank og jeg knkler og det skal nok falde på plads. Jeg takker for din kommentar.