fredag den 30. juli 2010

Om lidt er køkkenet klart


Det er ved at ligne vores fremtidige køkken. Frank har knoklet i de første to ferieuger og er nu ved at placere elementerne, hvor de skal stå. Det er spændende om tegningen passer med virkeligheden. Det ser sådan ud! Oven på hele herligheden kommer der en bordflade, hvor vi kan sætte gryder og andrevarme ting på uden at vi skal bekymre os om  den nu også kan holde til det uden den revner i overfladen. Bordfladen kommer, når vi er helt parat til den.

7 kommentarer:

Madame sagde ...

Det ser vel nok lækkert ud - dejligt for jer at få et nyt køkken. Vores køkken er fra 1963, men med nye skabslåger som et gammelt landkøkken :-)

billedmager sagde ...

Det er også en genial løsning, hvis indretningen er god. De gamle køkkener var ofte kram. Min far og mor havde fået lavet et køkken som virkede som et lille rum og arbejdspladsen var for lille. Så vi valgte det nye køkken.

Rasmine sagde ...

Til lykke! Sådan en bordplade vil jeg tage under overvejelse :-)

billedmager sagde ...

Bordpladen er lavet af granit.

Rimkogeren sagde ...

Vi siger tillykke :-)

billedmager sagde ...

Tak i lige måde! Jeg mener din blog blev søsat for tre år siden!

Anonym sagde ...

Det passer da nok... Jeg startede første blog op 07-07-07; Rimkogeren fandt min spændende, men turde ikke tage springet førend flere måneder senere *LOL*
Jeg kan dog godt li', at du skamroser ham, og ikke mig :-D
...for jeg var tilmed personagen, der sagde, at han skulle få dig med blogmæssigt!!!!