tirsdag den 4. oktober 2011

Sidste billede af en serie på seks


Jeg har valgt at vise følgende interesser fra min mors side: sy, designe, syltning og musik. Da mine døtre var små designede og syede jeg deres fastelavns dragter. Den ene er en småbarnstandpastatubekjole. ved siden af hænger en banan kjole som har en hat til, der står på bordet. Jeg elsker at lave egen hyldebærsaft og æblegele om efteråret. Kikkerten er jo genkendelsens glæde og jeg bruger den til at se fugle med. Billedet hænger sammen med det andet store billede og det hænger sammen i guitarkassen. Det er musikken, som har fyldt noget i min tilværelse. En interesse som begge sider af familien har haft. Den allersidste interesse er naturen og haven. Planterne i vindue karmen er planter mine forældre holdt af. 

4 kommentarer:

Rimkogeren sagde ...

Jamen da, sikke en familiesaga. Det har været spændende læsning for os alle tre. Du røber detaljer som er nye for os. Omkring et par af stenøkserne kan jeg på et tidspunkt røbe et kriminelt forhold.
Bliv ved med at male.

billedmager sagde ...

Kære Rimkoger!
Tak for dine ord. Jeg glæder mig til at lytte hvis du har en god historie om dig og flintøkse?

Rimkogeren sagde ...

For at skære det ud i pap: Det er din hr. fader, der har et ikke heeeelt lovligt forhold til økserne.

billedmager sagde ...

Hej!
Det må du vist lige forklarer mig et andet sted.