mandag den 23. januar 2012

Mandagstema: Sødt



I fredags for fjorten dage siden havde jeg som bekend fødselsdag. Jeg var klar over at jeg ikke fik så mange gæster som jeg plejer at få. Et par var i USA et par er arbejde på deres maritine arbejdsplads. Hen på eftermiddaggen lyd der et bank på vores dør. Udenfor stod der et bud med en kæmpe buket. Rundt om den var der placeret en vase, en flaske olivenolie og en edike dressing. Sidst men ikke mindst et hjerte med fyldte chokolader. Det var mægtigt sødt af min niece at tænke på hendes Moster, mig! Chokolade æsken indeholdte en masse søde sager.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fin gave, spesielt når den blir overrakt slik :)

billedmager sagde ...

Hejsa! Det er rigtigt

Inge sagde ...

Det var en rigtig sød tanke, og overraskelsen er næsten den bedste gætter jeg på. :-)

billedmager sagde ...

Hej Inge!
Ja, det var en god overraskelse. Jeg havde ikke forventet nogen blomster.

Annemor sagde ...

Så koselig med en slik søt gave.
Ha en fin kveld.

billedmager sagde ...

Tak i lige måde, Mormor!

Marit Johansson sagde ...

Så fin present!

billedmager sagde ...

Hejsa! Jeg synes at det er en fin gave!