søndag den 19. februar 2012



Jeg var til fødselsdag sidste uge. Fødselsdagsbarnet lavede selv sine lagkager og havde disket op med hjembragt boller og ost. Det var rigtig hyggeligt. Når dette fødselsdagsbarn holder fødselsdag er jeg klar over der også er en anden jeg skal huske og det gjorde jeg nogle dage senere.
Lige i skivende stund er jeg fyldt med en masse tanker. Tanker født af at min far tog sig en beslutning på sin families vegne og i tråd med hvad den gammel i familien ville. Jeg måtte affinde mig med denne beslutning som barn.
Men de to er ikke mere og jeg er glad for at der findes gode redskaber til at lukke fremmede verdner op og se at der er andre som lever et liv og er på alder med mig og min søster. Det er spændnede, fordi det har været forbudt område at træde ind på.

Ingen kommentarer: